.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزرگ‌ترين شهرك صنعتي مازندران گاز ندارد

مدير اجرايي شهرك صنعتي بشل سوادكوه گفت: بزرگ‌ترين شهرك صنعتي مازندران، گاز ندارد.

  بهمن احمدي در بازديد جمعي از مسئولان مازندران ار شهركهاي صنعتي سوادكوه با اشاره به اين مطلب كه شهرك صنعتي بشل سوادكوه با 200 هكتار از وسيع‌ترين شهرك‌هاي صنعتي مازندران محسوب مي‌شود، بيان داشت: در حال حاضر 78 كارآفرين در شهرك صنعتي بشل سوادكوه در مراحل مختلف اجرايي و سرمايه‌گذاري قرار دارند.
وي مشكل راه ارتباطي شهرك صنعتي بشل سوادكوه را به عنوان بزرگ‌ترين مشكل اين شركت ذكر كرد و گفت: طولاني شدن حل مشكل راه ارتباطي و داخلي شهرك با وجود قول‌هايي داده شده از مشكلات پيش روي سرمايه‌گذاران اين شهرك است.
مدير اجرايي شهرك صنعتي بشل سوادكوه اجرا نشدن به موقع گازرساني به شهرك را موجب افزايش هزينه توليد كنندگان ذكر كرد و گفت: در حال حاضر شاهد لوله‌گذاري گاز در اين شهرك هستيم و وسيع‌ترين شهرك صنعتي مازندران گاز ندارد.
احمدي با تاكيد بر اينكه ابزار و وسيله تنها با وجود نيروي انساني، كاربرد و مثمر ثمر خواهد بود، افزود: وجود مناظر طبيعي زيبا و وجود شهرك صنعتي در دل جنگل دليلي بر مناسب بودن شرايط نيست و طرح‌ها و سرمايه‌گذاري صنعتي با طرح‌هاي گردشگري متفاوت است.
مدير اجرايي شهرك صنعتي بشل سوادكوه كه مسئوليت چند واحد صنعتي را نيز بر عهده دارد، افزود: اگر مديريت مناست و همراهي لازم انجام گيرد، شهرك بشل ظرفيت لازم براي توسعه و تاثيرگذاري بيشتر را دارد.
وي افزود: وجود جاده ترانزيتي، راه آهن انشعاب گاز از شبكه اصلي و ... با مديريت توانمند مي‌تواند به توسعه و گسترش شهرك بيانجامد.
احمدي با اشاره به اينكه توسط مسئولان به جذب نيروهاي غير بومي توسط شركت‌هاي شهرك صنعتي بشل انتقاد شده است، افزود: جذب نيروهاي غير بومي از استان‌ها و شهرهاي ديگر براي ما توجيه ندارد و عموما كارگران نيز براي دريافت حقوق پايين هزينه‌هاي جانبي از گرايه منزل و ... را بر عهده نمي‌گيرند.
وي گفت: در واحد صنعتي خودم در سوادكوه از 75 فرد بيمه شده، حدود 60 نفر بومي و بقيه از شهرستان مجاور هستند.
كار آفرين صنعتي سوادكوه به حمايت نشدن كارآفرينان و سليقه‌اي برخورد كردن برخي از مديران مياني اشاره كرد و گفت: قطع مكرر برق و عدم وجود تجهيزات كافي موجب متضرر شدن واحدهاي صنعتي شده است.
وي عدم وجود ايستگاه آتش‌نشاني را موجب نابودي دو كارخانه در شهرك صنعتي بشل سوادكوه در طول سال‌هاي اخير ذكر كرد و گفت: در مواردي شاهد عدم همكاري بانك‌ها با وجود سرمايه‌گذاري شخصي چند ميلياردي با پيشرفت 70 درصدي هستيم.
اين فعال صنعتي مازندران در پايان گفت: با حل مشكلات شهرك صنعتي گام مهمي در مسير جهاد اقتصادي مورد نظر مقام معظم رهبري برخواهيم داشت.فارس/1290
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 تير 1390
تا اونجایی که بنده خبر دارم بیشترین واحد صنعتی و بیشترین تولید را که همه اش خصوصی هم هست شهرک صنعتی بزرگ آمل داره.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.